Prvi in vedno dober vtis

Prvi in vedno dober vtiskako uglajeno, urejeno in samozavestno upravljati z lastno blagovno znamko

Konkurenca v poslovnem svetu je v današnjem času izrazito težka in podjetja potrebujejo ljudi, ki znajo prestavljati sebe in podjetje tako na sejmih kot pri strankah kot pri dobaviteljih. Naučili se boste hitrih in praktičnih rešitev, ki bodo pripomogle k bolj profesionalnemu izgledu in vedenju in bodo v pomoč pri vsakršni komunikaciji v poslovnem svetu.

Umetnost šarmantnega in učinkovitega spoznavanja in pozdravljanja ljudi je eno izmed najbolj učinkovitih orodij vsakogar,  v vsakem poslu in na vsakem področju. Spoznati nekoga zahteva napor, treba  se je izpostaviti, reči in nekaj narediti. Vsakdo se lahko nauči postati uglajen, samozavesten in prijeten predstavnik podjetja s prvo gesto – kako se vede, ko je predstavljen, kako predstavi sebe in druge.


Na primer: Janez Novak opazi, da se mu na ulici približuje nadrejeni stranke, ki je že nekaj časa ni obiskal. Janez se na široko nasmehne in stopi proti znancu, mu toplo stisne roko in reče:«G. Vodopivec! Pozdravljeni, Janez Novak, Partner Consulting! Se pa res že dolgo nisva videla!« (Janez pove svoje ime, če ga je g. Vodopivec morda pozabil in pri tem ne pozabi omeniti imena podjetja, ki ga predstavlja.)


Teme tega seminarja vključujejo: prestavljanje sebe in drugih, odgovarjanje na vabila, tipi stiskov roke, stik z očmi, govorica telesa, kako si hitro zapomniti imena in zakaj je to pomembno, kako začeti in končati pogovor, protokol vizitk, poslovna darila, komplimenti, e-pošta, mobilni in drugi telefoni, ipd.

Bonton kviz

Kviz o lepem vedenju na delovnem mestu in poslovnem svetu.

Kviz >>

Kako do službe?

Izšla je knjiga Kako do službe, avtorice mag. Tamare Guzelj. Kupite jo lahko v knjigarnah Mladinske knjige in na tej povezavi: http://www.uradni-list.si/zalozba/book?id=7152#!/Kako-do-sluzbe

Twitter

Je vaš šef Rus? - 5 napotkov kako komunicirati z nadrejenim iz Rusije: www.tamaraguzelj.si #poslovnibonton

Bonton in posel

E-poštna sporočila naj bodo kratka, jasna in jedrnata, predvsem pa slovnično pravilna.

Bonton

V e-pošto ne pišite ničesar, kar nočete videti na prvi strani časopisa.