Malenkosti veliko prodajo

Malenkosti veliko prodajo – za prodajnike in vse, ki delajo s strankami

Malenkosti, male vljudnosti, malo obzirnosti, ki so del medčloveških odnosov pri poslovnih in družabnih priložnostih naredijo mnogo boljši vtis in bolj pokažejo šarmatno osebo, kot postavljanje z velikimi talenti in dosežki.

Vsakdo ima pomisleke, ko vstopa v neznano okolje in spoznava ljudi, ki jih prej ni še nikoli srečal. Celo izkušeni prodajniki in managerji priznajo, da so pogosto negotovi, ko pristopajo k morebitni novi stranki. Namen tega seminarja je pomagati vsem, ki so vsakodnevno v stiku z novimi in starimi strankami. Dobili bodo orodja, ki jim bodo pomagala pri vzpostavljanju bolj sproščenih, toplih in uspešnih odnosov, s čemer bodo dosegli večje zadovoljstvo stranke, ne samo z izdelkom, ki ga prodajajo, temveč tudi s storitvijo, ki jo nudijo.


Če, na primer, komercialistu stranka pove, da gre njegova hči čez poletje v Anglijo na študij angleškega jezika, je lepo in seveda dobičkonosno, če komercialist v septembru, ko govori s stranko po telefonu, vključi tudi stavek:«Mimogrede, kako se je pa vaša hči imela v Angliji?« S tako pozornim komercialistom vsakdo rad sodeluje.


Teme seminarja vključujejo: vzemimo si čas, nasmeh – v živo in po telefonu, dobra in renomirana blagovna znamka ni dovolj, pogovor in učinkovito poslušanje, način govora, govorica telesa, magične besede, kako in kdaj se opravičiti, moč pozitivne zahvale, male vljudnosti – vrata, plašči in dežniki, obleka, osebni stik, ipd.

Bonton kviz

Kviz o lepem vedenju na delovnem mestu in poslovnem svetu.

Kviz >>

Kako do službe?

Izšla je knjiga Kako do službe, avtorice mag. Tamare Guzelj. Kupite jo lahko v knjigarnah Mladinske knjige in na tej povezavi: http://www.uradni-list.si/zalozba/book?id=7152#!/Kako-do-sluzbe

Twitter

Je vaš šef Rus? - 5 napotkov kako komunicirati z nadrejenim iz Rusije: www.tamaraguzelj.si #poslovnibonton

Bonton in posel

E-poštna sporočila naj bodo kratka, jasna in jedrnata, predvsem pa slovnično pravilna.

Bonton

V e-pošto ne pišite ničesar, kar nočete videti na prvi strani časopisa.